מסכמים את כל האפשרויות הצפויות להיפתח לפיצוי אנשי ונשות תיאטרון

מסכמים כאן את כל האפשרויות הצפויות להיפתח בקרוב לפיצוי אנשי ונשות תיאטרון ואת כיווני הפעולה של האיגוד ליצירת פתרונות נוספים.

  • בימים הקרובים צפויה להיפתח הגשה לקרן סיוע לאמנים במצוקה של קרן רבינוביץ'. משרד התרבות מעביר אליה סכום ייעודי, שאמור להבטיח מענקים חד-פעמיים לכמה מאות אמנים.
  • בתקופה הקרובה משרד התרבות אמור להעביר פיצוי למוסדות הנתמכים על-ידו, בהם גם תיאטראות רפרטואריים, קבוצות ומרכזי פרינג'. אנו פועלים מול משרד התרבות כדי להבטיח שהתמיכה הזאת תחלחל גם לבמאים, ועל כן הנתונים שביקשנו מכם להעביר לעיל חשובים במיוחד.
  • שח"ם ואקט פועלים מול משרד האוצר, כדי להגדיל את הפיצויים הצפויים לכלל העצמאים וספציפית עבור אנשי הבמה. אנחנו נמצאים בשיח מול שח"ם במטרה לצרף גם את הבמאים למהלך.
  • מכיוון שבימי קורונה, בזכות הפעולה של האיגוד, הביטוח הלאומי הכיר בזכותם של במאים בעלי רצף עבודה לצאת לחל"ת ולקבל דמי אבטלה, אך בהמשך חזרה בו מן ההכרה, אנו פועלים מול ביטוח לאומי כדי לחדש הכרה זו.

מעבר לכיווני הפעולה המפורטים, אנחנו פתוחים לכל יוזמה שלכם, חברי האיגוד, שתוכל להקל עליכם לעבור את התקופה הקשה הזאת. אנחנו כאן בשבילכם.

הועד המנהל של בת"י 💜

בימאי/ת תיאטרון - עדיין לא נרשמת לבת"י?

מה חדש?

קולות קוראים

במאיות ובמאים

חדשות בת"י

אירועים